tisdag 17 november 2015

10 km - Check

Hur stolt som helst
I dag tänkte jag bara prova att springa 1 mil. Skulle jag klara av det? Vilket tempo skulle jag klara det i?
Just nu känner jag mig som superwoman, en något trött superwoman. Resultatet blev 1 mil på 1 timme och 7 minuter. Det är helt galet. För en månad sedan klarade jag 5 km för första gången och då på 38 minuter, och den 3 augusti sprang jag mitt första löppass och klarade knappt av att springa två minuter i sträck.

Ska rapportera lite om foten också. Den domnar inte längre eftersom min sko sitter jättelöst, vilket inte heller är så bra enligt min sjukgymnast. Hon gillar inte alls min lösning på domningsproblemet. Hon säger att jag bara flyttar problemet då jag kan få skador i fotleder eftersom risken för att vricka fötterna är väldigt stor med fladdrande skor som inte riktigt sitter på fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar