lördag 24 oktober 2015

Mitt nya mål - 21097,5 meter!


Jag är riktigt peppad på mitt nya mål! Efter en del reflektion har jag bestämt mig för att mitt nästa mål ska bli att springa ett halvmaraton, typ nästa sommar eller höst. Nyckeln för att jag ens ska kunna nå mitt mål är att jag får bort domningen i min högerfot och jag hoppas verkligen att sulorna från Löplabbet ska hjälpa annars är det väl dags att gå till doktorn.

Jag har funderat en del kring om jag ska springa ett riktigt lopp eller om jag bara ska klara att springa så långt men att delta i ett riktigt lopp skulle vara ganska coolt måste jag erkänna.
Något annat som jag också ser fram emot att försöka göra ett eget träningsprogram, och upptäcka saker om mig själv för det krävs nog en hel del för att orka ta sig 21097,5 meter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar